СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1.            Апатова Н.В. Інформаційні технології в навчанні математики / Н.В. Апатова // Мін. освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова. К.: НПУ, 1997. 41с.
2.            Богданович М.В. Методика викладання математики в початкових класах:  Навчальний посібник./ М.В.  Богданович, М.В. Козак, Я.А. Король. — 3-є вид., перероб. і доп. — Тернопіль: Навчальна книга—Богдан, 2006. — 336 с.
3.            Бокучаева Т. П. Первые шаги в мире информатики: Методическое пособие для учителей 1-4 классов./ Т. П. Бокучаева,  С. Н. Тур – СПб.: БЧВ-Петербург, 2002. – 544 с.
4.             Боровський В. І. Комп'ютеризація школи?/В.І. Боровський// Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2011. – № 10. – С. 12-13.
5.            Буджак Т. К. Метод проектів як засіб формування інтелектуальних здібностей учнів/ Т.К. Буджак //Хімія. Біологія. – 2000. - №10. – С.10-11.
6.            Вєтрова І. К. Використання комп’ютерів у навчанні молодших школярів і його вплив на формування їхньої психіки/  І. К. Вєтрова,  В. Б. Вербенко // Комп’ютер в школі та сім’ї. – 2001. – №2. –  С. 6-10.           
7.            Витуховская А.А. Проектирование  технологи подготовки к обучению младших школьников с использованием компьютера/ А.А. Витуховская, А.С. Марченко// Информатика и образование. – 2004. –  №.8. – С. 83-87.
8.            Глушко А. И. Компьютерный класс в школе / А.И. Глушко// Информатика и образование. – 1994. –  №4. – С. 6-9.
9.            Гончаренко С. У. Український педагогічний словник./С.У. Гончаренко – К.: – Либідь, 1997. –  376 с.
10.       Гороль П.К. Методика використання технічних засобів навчання:  Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл./ П.К. Гороль, Л.Л. Коношевський,         М.Г.  Вороліс. – К.: Освіта України, 2007. – 256 с.
11.       Гороль П.К. Сучасні інформаційні засоби навчання: Навчальний посібник./ П. К. Гороль, Р.С. Гуревич, Л. Л. Коношевський,  О.В. Шестопалюк.   – К.: Освіта України, 2007. – 536 с.
12.       Гороль П. К. Мультимедійні засоби навчання : навчальний посібник. Рекомендовано Міністерством науки та освіти України / П. К. Гороль,Р. С. Гуревич, О. В. Шестопалюк , М. Ю. Кадемія. – [2-ге вид.]. – Вінниця : ТОВ «Планер», 2010. – 486 с.
13.       Давыдов В.В. Психологические возможности младших школьников в усвоении математики / Под ред. В.В. Давыдова. –– М.: Просвещение, 1969. – 288 с.
14.       Даниленко О. В. Повышение эффективности процесса усвоения учебного материала младшими школьниками в условиях компьютеризации обучения: автореф. дис… канд. пед. наук: 13.00.01/О.В. Даниленко; Моск. открыт. пед. ун-т.  – М., 2000. 17 с.
15.        Демчук Л.В. Використання комп’ютера на уроках математики/ Л.В. Демчук // Математика. – 2003. – №18. – С. 2-4.
16.        Державний стандарт початкової загальної освіти (від 20 квітня 2011р. №462). – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/.
17.        Державні санітарні правила та норми «Середні загальноосвітні навчально-виховні учбові заклади (школи, ліцеї, гімназії). Устаткування, утримання середніх загальноосвітніх навчально-виховних закладів та організація навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-98: затверджені Постановою Головного санітарного лікаря України від 30.12.1998 р. № 8. –К. 1998. Режим доступу: http://ua-info.biz/legal/basebp/ua-ymtuur.htm
18.        Державні санітарні правила і норми ДСанПіН 5.5.6.009-98: Влаштування та обладнання кабінетів комп'ютерної техніки в навчальних закладах та режим праці учнів на персональних комп'ютерах: затверджені Постановою Головного державного санітарного лікаря України // Все для вчителя. 2006. № 23-24. С. 93-107.
19.        Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В. Г. Кремень. — К.: Юрінком Інтер, 2008. — 1040 с.      
20.       Імбер В. І. Педагогічні умови застосування мультимедійних засобів навчання у підготовці майбутнього вчителя початкових класів: Автореф. дис… на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти; Вінниц. держ. пед ун-т ім. М. Коцюбинського – Вінниця, 2008. – 21 с.
21.        Касьяненко М.Д. Підвищення ефективності навчання математики/             М.Д. Касьяненко. – К. : Рад. школа, 1980. –142 с.
22.       Коломієць А.М. Позакласна робота з математики у початковій школі // Навч.-метод. посібник для студентів факультету підготовки вчителів початкових класів денної, заочної форми навчаня та магістрантів./                 А.М. Коломієць, Р. В. Загоруй. – Вінниця: ВДПУ, 2004. – 162 с.
23.       Коломієць А.М. Комп’ютерно-орієнтовані технології навчання в підготовці вчителів початкових класів // Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи: Зб. наук. пр. / За ред. І.А. Зязюна та Н.Г.Ничкало. – Київ, 2003. – С. 479-484.
24.       Концека М. П. Здоровье и комп’ютер/ М.П. Концева// Информатика и образование. – 2000. – №1. – С. 89-91.
25.        Королева Т. Н. Методика преподавания информатики в начальной школе/Т.Н. Королева//На правах рукописи. –Барнаул. –1999-2000. –124 с.
26.        Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості/За ред. Л.М.Проколієнко. – К.: Радянська школа, 1989. – 608 с.
27.        Кравченко Л.І. Персональний комп’ютер на уроці математики як засіб активації пізнавальної діяльності учнів/ І.Л. Кравченко//Математика в школах України. – 2004. – №2. – С. 8-11.    
28.        Кривлюк О. П. Використання комп’ютера на уроках математики в початковій школі/О.П. Кривлюк// Комп’ютер в  школі та сім ‘ї. – 2000. – №4. – С. 32-33.
29.       Кузьмінський А.І. Педагогіка: підручник. / А.І. Кузьмінський, В.Л. Омеляненко. К.: Знання, 2007. 447 с.
30.        Левшин М. О. Інформаційні технології – з першого класу/ О.М. Левшин // Вища освіта України. – 2002. – №1. – С. 58-59.
31.        Лернер П. О. Проектування як основний вид пізнавальної діяльності школярів (на прикладі освоєння ПГ «Технологія»)/П.О. Лернер// Завуч. – 2003. – №7. – С. 6-10.
32.        Логвін В. C. Метод проектів у контексті сучасної освіти/В.С. Логвін //Завуч. – 2002. – №26. – С.4-5.
33.       Логико-психологические основи использования компьютерньїх учебных средств в процессе обучения // Информатика и образование. 1989. № 3.С. 5-12.
34.       Миколайчук Л. А. Компютерні технології у початковій школі/Л.А. Миколайчук// Завуч. – 2010.  – №9. – С. 6-7. 
35.       Мітрясова О.П. Проблеми комп'ютеризації навчання / О.П. Мітрясова // Педагогіка і психологія. 2010. № 4 (69). С. 93-98.
36.       Мойсеюк Н. Є. Педагогіка: Навч. посіб./ Н.Є. Мойсеюк – 5-е вид. перероб. та доп. – К, 2007. –  656 с.     
37.        Морзе Н.В. Основи інформаційно-комунікаційних технологій./ Н.В. Морзе. – К.: Видавнича група BHV, 2006. –389 с.   
38.       Навчальні програми для загальноосвітніх навч. закл.  із навчанням українською мовою. 1-4 класи. – К.: Видавничий дім Освіта, 2011. – 392с.
39.        Обухова Л.Ф. Пиаже Жан: Теория, эксперименты, дискуссии/ Под ред. Л.Ф. Обуховой, Бурменской Г.В. – М.: Академика (ЮРИСТЪ-ГАРДАРИКА) 2001. – С. 106-186.
40.       Пашковська Н.В. Шкільні освітні проекти як складові іміджу сучасного навчального закладу/ Н.В. Пашковська //Управління школою. – 2003. – № 35. – С24 – 25.
41.        Пєхота О.М. Освітні технології: навч.-метод. посіб. /О.М.Пєхота, А.З.Кіктенко, О.М.Любарська та ін.; За заг. ред. О.М.Пєхоти. – К.: А.С.К., 2001. – 256 с.
42.        Полька Н.С. Вплив персонального комп’ютера на функціональний стан організму молодших школярів/ Н.С. Полька// Рідна школа. – 2004. – №5. – С. 26-30.
43.       Полька Н.С. Гігієнічне обґрунтування принципів і критеріїв безпечного застосування комп'ютерної техніки у навчанні молодших школярів: дис. ...  д-ра мед. наук: 14.02.01 / Н.С. Полька. — К., 2001. — 265 с.
44.        Проектний метод навчання молодших школярів //Дайджест. – 2001. – №7-8. – С.57-58.
45.        Пройдаков Е.М.  Англо-український тлумачний словник з обчислювальної техніки, Інтернету і програмування/  Е.М. Пройдаков,  Л. А. Теплицький Вид. 1. – К.: Видавничий дім «СофтПрес», 2005. – 552 с.
46.        Савченко О.Я. Дидактика початкової школи: Підручник для студентів педагогічних факультетів./О.Я. Савченко. – К.: Ґенеза, 2002. – 386 с.
47.       Савченко Е.М. Использование компьютера на уроках математики. / Е.М. Савченко // Начальная школа, 2008. № 5. С. 56-57.
48.         Сазоненко Г.С. Перспективні освітні технології: Наук. – метод. посібник. / За ред. Г.С.Сазоненко. – К.: Гопак, 2000. – 560с.
49.       Сисоєва С.О. Особистісно-орієнтовані педагогічні технології: метод проектів //Неперервна професійна освіта: теорія і методика: Наук. – метод. журнал. – К., 2002. – Вип.1 (5). – 230с.
50.       Современные образовательные технологи в гуманитарной сфере: Материалы Междунар. науч.-практ. конф., 14 апр. 2004 г. / [Ред. и сост. — к. ист. н., доц. И.П. Вишнякова-Вишневецкая]. — СПб.: Береста; Изд-во СПбИГО, 2004. -264с.
51.        Співаковський О.В. Про вплив інформаційних технологій на технології освіти/ О.В. Співаковський //Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наук, праць. НПУ ім. М.П. Драгоманова. Вип. 4. Київ, 2001. – С. 3-11.
52.       Труднев В.П. Внеклассная работа по математике в начальной школе. Пособие для учителя/ В.П. Труднев. — М.: Просвещение, 1975. — 176 с.
53.        Хуторской А.В. Личностный курс "моя информатика" в начальной школе А.В. Хуторской, Г.А. Андрианова // Интернет-журнал "Эйдос". 2002. 12 апреля. Режим доступу: http://www.eidos.ru/journal/2002/0412.htm04
54.        Цветкова М.С. Рекомендации по использованию компьютеров в начальной школе/ М.С. Цветкова // Информатика и образование. – 2002. – №6. –           С. 12-14.
55.        Шапар В.Б. Психологічний тлумачний словник. / В.Б. Шапар. Харків, 2004. - 639 с.
56.       Шевченко О.О. Уроки з комп’ютерною підтримкою/ О.О. Шевченко// Початкова освіта. – 2008. –№12. – С.33-37.
57.        Шкворченко Г.Ю. Використання педагогічних програмних засобів(ППЗ) з метою мотивації  до вивчення математики у початковій школі/ Г.Ю. Шкворченко//Педагогічні науки:  збірник наукових працю Бердянського державного педагогічного університету. – Бердянськ: БДПУ, 2012 – Вип. 18. С.89-93.
58.        http://on2.docdat.com/docs/28/index-11575.html
59.        http://www.soroka-tm.com.ua/page-menu_id-2-parent_id-3.html
60.        iteach.com.ua

65.        http://teacher.iod.gov.ua/workFiles/599/

Комментариев нет:

Отправить комментарий