1.
Апатова Н.В. Інформаційні технології в
навчанні математики / Н.В. Апатова // Мін. освіти і науки України, НПУ ім. М.П.
Драгоманова. –
К.: НПУ, 1997. –41с.
2.
Богданович М.В. Методика викладання
математики в початкових класах:
Навчальний посібник./ М.В.
Богданович, М.В. Козак, Я.А. Король. — 3-є вид., перероб. і доп. —
Тернопіль: Навчальна книга—Богдан, 2006. — 336 с.
3.
Бокучаева
Т. П. Первые шаги в мире информатики: Методическое пособие для учителей 1-4
классов./ Т. П. Бокучаева, С. Н. Тур –
СПб.: БЧВ-Петербург, 2002. – 544 с.
4.
Боровський В.
І. Комп'ютеризація школи?/В.І. Боровський// Відкритий урок: розробки,
технології, досвід. – 2011. – № 10. – С. 12-13.
5.
Буджак Т. К. Метод проектів як засіб
формування інтелектуальних здібностей учнів/ Т.К. Буджак //Хімія. Біологія. –
2000. - №10. – С.10-11.
6.
Вєтрова І. К. Використання комп’ютерів у навчанні
молодших школярів і його вплив на формування їхньої психіки/ І. К. Вєтрова, В. Б. Вербенко // Комп’ютер в школі та сім’ї.
– 2001. – №2. – С. 6-10.
7.
Витуховская А.А. Проектирование технологи подготовки к обучению младших школьников с использованием
компьютера/ А.А. Витуховская, А.С. Марченко// Информатика и образование. – 2004. – №.8. – С. 83-87.
8.
Глушко
А. И. Компьютерный класс в школе / А.И. Глушко// Информатика и образование. –
1994. – №4. – С. 6-9.
9.
Гончаренко С. У. Український
педагогічний словник./С.У. Гончаренко – К.: – Либідь, 1997. – 376 с.
10. Гороль П.К.
Методика використання технічних засобів навчання: Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл./
П.К. Гороль, Л.Л. Коношевський,
М.Г. Вороліс. – К.: Освіта
України, 2007. – 256 с.
11. Гороль
П.К. Сучасні інформаційні засоби навчання: Навчальний посібник./ П. К. Гороль,
Р.С. Гуревич, Л. Л. Коношевський, О.В.
Шестопалюк. – К.: Освіта України, 2007. – 536 с.
12. Гороль
П. К. Мультимедійні засоби навчання : навчальний посібник. Рекомендовано
Міністерством науки та освіти України / П. К. Гороль,Р. С. Гуревич, О. В.
Шестопалюк , М. Ю. Кадемія. – [2-ге вид.]. – Вінниця : ТОВ «Планер», 2010. –
486 с.
13. Давыдов
В.В. Психологические возможности младших школьников в усвоении математики / Под
ред. В.В. Давыдова. –– М.: Просвещение, 1969. – 288 с.
14. Даниленко О.
В. Повышение эффективности процесса усвоения учебного материала младшими
школьниками в условиях компьютеризации обучения: автореф. дис… канд. пед. наук:
13.00.01/О.В. Даниленко; Моск. открыт. пед. ун-т. – М., 2000. – 17 с.
15. Демчук Л.В. Використання комп’ютера на уроках
математики/ Л.В. Демчук // Математика. – 2003. – №18. – С. 2-4.
16. Державний стандарт початкової
загальної освіти (від 20 квітня 2011р. №462). – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/.
17. Державні санітарні правила та норми «Середні
загальноосвітні навчально-виховні учбові заклади (школи, ліцеї, гімназії). Устаткування,
утримання середніх загальноосвітніх навчально-виховних закладів та організація
навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-98: затверджені Постановою
Головного санітарного лікаря України від 30.12.1998 р. № 8. –К. 1998. Режим
доступу: http://ua-info.biz/legal/basebp/ua-ymtuur.htm
18.
Державні
санітарні правила і норми ДСанПіН 5.5.6.009-98: Влаштування та обладнання
кабінетів комп'ютерної техніки в навчальних закладах та режим праці учнів на
персональних комп'ютерах: затверджені Постановою Головного державного
санітарного лікаря України // Все для вчителя. – 2006. – № 23-24. –С. 93-107.
19.
Енциклопедія
освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В. Г. Кремень. — К.: Юрінком
Інтер, 2008. — 1040 с.
20.
Імбер В. І. Педагогічні умови
застосування мультимедійних засобів навчання у підготовці майбутнього вчителя
початкових класів: Автореф. дис… на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук: 13.00.04
– теорія і методика професійної освіти; Вінниц. держ. пед ун-т ім.
М. Коцюбинського – Вінниця, 2008. – 21 с.
21.
Касьяненко М.Д. Підвищення
ефективності навчання математики/
М.Д. Касьяненко. – К. : Рад. школа, 1980. –142 с.
22.
Коломієць А.М. Позакласна робота з
математики у початковій школі // Навч.-метод. посібник для студентів факультету
підготовки вчителів початкових класів денної, заочної форми навчаня та
магістрантів./ А.М.
Коломієць, Р. В. Загоруй. – Вінниця: ВДПУ, 2004. – 162 с.
23.
Коломієць А.М. Комп’ютерно-орієнтовані
технології навчання в підготовці вчителів початкових класів // Педагогіка і
психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи: Зб. наук.
пр. / За ред. І.А. Зязюна та Н.Г.Ничкало. – Київ, 2003. – С. 479-484.
24.
Концека М. П. Здоровье и комп’ютер/ М.П. Концева// Информатика и
образование. – 2000. – №1. – С. 89-91.
25. Королева Т. Н. Методика преподавания информатики в начальной школе/Т.Н. Королева//На правах
рукописи. –Барнаул. –1999-2000. –124 с.
26.
Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і
психічний розвиток особистості/За ред. Л.М.Проколієнко. – К.: Радянська школа,
1989. – 608 с.
27.
Кравченко Л.І.
Персональний комп’ютер на уроці математики як засіб активації пізнавальної
діяльності учнів/ І.Л. Кравченко//Математика в школах України. – 2004. – №2. –
С. 8-11.
28.
Кривлюк О. П. Використання комп’ютера на
уроках математики в початковій школі/О.П. Кривлюк// Комп’ютер в школі та сім ‘ї. – 2000. – №4. – С. 32-33.
29. Кузьмінський
А.І. Педагогіка: підручник. / А.І. Кузьмінський, В.Л. Омеляненко. – К.: Знання,
2007. – 447 с.
30. Левшин М. О. Інформаційні технології – з
першого класу/ О.М. Левшин // Вища освіта України. – 2002. – №1. – С. 58-59.
31. Лернер П. О. Проектування як основний вид
пізнавальної діяльності школярів (на прикладі освоєння ПГ «Технологія»)/П.О.
Лернер// Завуч. – 2003. – №7. – С. 6-10.
32. Логвін В. C. Метод проектів у контексті
сучасної освіти/В.С. Логвін //Завуч. – 2002. – №26. – С.4-5.
33. Логико-психологические
основи использования компьютерньїх учебных
средств в процессе обучения // Информатика и образование. – 1989. – № 3. –С. 5-12.
34.
Миколайчук Л. А. Компютерні технології у
початковій школі/Л.А. Миколайчук// Завуч. – 2010. – №9. – С. 6-7.
35.
Мітрясова О.П. Проблеми комп'ютеризації навчання /
О.П. Мітрясова // Педагогіка і психологія. – 2010. – № 4 (69). – С. 93-98.
36.
Мойсеюк Н. Є.
Педагогіка: Навч. посіб./ Н.Є. Мойсеюк – 5-е вид. перероб. та доп. – К, 2007.
– 656 с.
37.
Морзе Н.В.
Основи інформаційно-комунікаційних технологій./ Н.В. Морзе. – К.: Видавнича
група BHV, 2006. –389 с.
38.
Навчальні програми для загальноосвітніх
навч. закл. із навчанням українською
мовою. 1-4 класи. – К.: Видавничий дім Освіта, 2011. – 392с.
39. Обухова Л.Ф. Пиаже Жан: Теория,
эксперименты, дискуссии/ Под ред. Л.Ф. Обуховой, Бурменской Г.В. – М.:
Академика (ЮРИСТЪ-ГАРДАРИКА) 2001. – С. 106-186.
40. Пашковська
Н.В. Шкільні освітні проекти як складові іміджу сучасного навчального закладу/
Н.В. Пашковська //Управління школою. – 2003. – № 35. – С24 – 25.
41. Пєхота О.М. Освітні технології: навч.-метод.
посіб. /О.М.Пєхота, А.З.Кіктенко, О.М.Любарська та ін.; За заг. ред.
О.М.Пєхоти. – К.: А.С.К., 2001. – 256 с.
42. Полька Н.С. Вплив персонального
комп’ютера на функціональний стан організму молодших школярів/ Н.С. Полька//
Рідна школа. – 2004. – №5. – С. 26-30.
43. Полька Н.С.
Гігієнічне обґрунтування принципів і критеріїв безпечного застосування
комп'ютерної техніки у навчанні молодших школярів: дис. ... д-ра мед. наук: 14.02.01 / Н.С. Полька. — К.,
2001. — 265 с.
44. Проектний метод навчання молодших школярів
//Дайджест. – 2001. – №7-8. – С.57-58.
45. Пройдаков Е.М.
Англо-український тлумачний словник з обчислювальної техніки, Інтернету
і програмування/ Е.М. Пройдаков, Л. А. Теплицький Вид. 1. – К.: Видавничий дім
«СофтПрес», 2005. – 552 с.
46. Савченко О.Я. Дидактика початкової
школи: Підручник для студентів педагогічних факультетів./О.Я. Савченко. – К.:
Ґенеза, 2002. – 386 с.
47. Савченко
Е.М. Использование компьютера на уроках математики. / Е.М. Савченко //
Начальная школа, 2008. – № 5. – С. 56-57.
48. Сазоненко Г.С. Перспективні освітні
технології: Наук. – метод. посібник. / За ред. Г.С.Сазоненко. – К.: Гопак,
2000. – 560с.
49. Сисоєва
С.О. Особистісно-орієнтовані педагогічні технології: метод проектів
//Неперервна професійна освіта: теорія і методика: Наук. – метод. журнал. – К.,
2002. – Вип.1 (5). – 230с.
50. Современные
образовательные технологи в гуманитарной сфере: Материалы Междунар.
науч.-практ. конф., 14 апр. 2004 г. / [Ред. и сост. — к. ист. н., доц. И.П.
Вишнякова-Вишневецкая]. — СПб.: Береста; Изд-во СПбИГО, 2004. -264с.
51.
Співаковський
О.В. Про вплив інформаційних технологій на технології освіти/ О.В.
Співаковський //Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наук, праць. – НПУ ім.
М.П. Драгоманова. – Вип. 4. – Київ, 2001.
– С. 3-11.
52.
Труднев В.П. Внеклассная работа по математике в
начальной школе. Пособие для учителя/ В.П. Труднев. — М.: Просвещение, 1975. —
176 с.
53. Хуторской А.В. Личностный курс "моя
информатика" в начальной школе А.В. Хуторской, Г.А. Андрианова //
Интернет-журнал "Эйдос". –
2002. – 12 апреля.
Режим доступу: http://www.eidos.ru/journal/2002/0412.htm04
54.
Цветкова М.С. Рекомендации по использованию
компьютеров в начальной школе/ М.С. Цветкова // Информатика и образование. –
2002. – №6. – С. 12-14.
55. Шапар В.Б. Психологічний тлумачний словник. /
В.Б. Шапар. – Харків,
2004. - 639 с.
56. Шевченко О.О. Уроки з комп’ютерною підтримкою/ О.О.
Шевченко// Початкова освіта. – 2008. –№12. – С.33-37.
57. Шкворченко Г.Ю. Використання педагогічних
програмних засобів(ППЗ) з метою мотивації
до вивчення математики у початковій школі/ Г.Ю. Шкворченко//Педагогічні
науки: збірник наукових працю
Бердянського державного педагогічного університету. – Бердянськ: БДПУ, 2012 –
Вип. 18. С.89-93.
58. http://on2.docdat.com/docs/28/index-11575.html
65. http://teacher.iod.gov.ua/workFiles/599/
Комментариев нет:
Отправить комментарий