1
клас
Тема.
Складання
й обчислення виразів на додавання. (Слайд 1).
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: віяла цифр, презентація до змісту уроку,
таблиця з назвами компонентів дії додавання, картки із цифрами та буквами для
роботи в парах, мікрофон, іграшки для утворення інтер’єру магазину, в тому
числі на партах учнів з ярликами вартості, геометричні фігури, презентації з
фізхвилинками, підручник, зошит з друкованою основою, робочий зошит.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ.
- Відгадайте загадку.
Вона буває на обличчі кожного, коли ми радіємо.
Вона приносить щастя в дім. Її не можна купити.
Вона нічого не коштує, а дає нам багато. (Усмішка) (слайд 2)
- Які слова допомогли відгадати загадку?
- Посміхайтесь під час спілкування! Будьте
завжди привітні, усміхнені. Нехай тепло вашої посмішки зігріває людей, що поруч
з вами.
- Подаруйте веселу посмішку один одному та
посміхніться нашим гостям.
ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
-
А посмішка для нас сьогодні дуже важлива
тому, що ми потрапимо з вами сьогодні в ваш найулюбленіший магазин. А в який
саме? (Магазин іграшок, на слайді 3).
ІІІ.
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ.
1.
Усний
рахунок. Індивідуальна робота з віялами. Інтерактивна гра «Сходинки» (на
слайді 4)
-
Щоб зайти в наш магазин іграшок, треба піднятися
сходами. Підніматися сходами ми будемо за допомогою іграшки «Віяло цифр». Треба
уважно дивитися на сходи і перед тим, як на них встати розв’язати приклади.
2.
Вправа «Мікрофон».
-
А що спільного ви помітили в цих прикладах? (Дія додавання).
-
Яким знаком в математиці позначаємо цю дію?
-
Пригадайте, як називаються числа при додаванні?
(Назва компонентів на таблиці на дошці).
-
Назвіть перший доданок в прикладі на першій
сходинці?
-
Назвіть другий доданок в прикладі на третій
сходинці?
-
Якою була сума приклада на четвертій сходинці?
3.
Робота
в парах. Розташування цифр в порядку збільшення. (Слайд 5).
-
Для того щоб зайти в наш магазин іграшок, треба
відкрити кодовий замок. Зараз ви попрацюєте
в парах. На партах у вас лежать картки з цифрами, які треба розташувати в
порядку збільшення, це і буде код для того, щоб відкрити двері. (На картках цифри: 1,2,5,7,9).
(Вчителем здійснюється контроль виконання завдання).
-
А зараз відкрийте зошити та запишіть цей код на
сторінці де стоїть крапочка, щоб не забути його.
-
Треба ще нам придумати назву нашого магазин.
Переверніть картки з цифрами, не змінюючи порядку, та прочитайте назву (СІМБА –
на слайді 5).
ФІЗХВИЛИНКА
– гра «Чи знаєш ти наш магазин?»
-
Встаньте,
опустить руки, заплющить очі. Я буду називати предмет, який є в нашому
магазині, а ви мені показуєте його рукою. Коли я скажу, щоб ви розплющили очі,
ви побачите, чи правильно ви показали.
IV.
ОГОЛОШЕННЯ
ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
-
Зараз ми потрапили
успішно в наш магазин іграшок. І ось ми починаємо працювати в цьому магазині. А
справжнім продавцям треба бути веселими та привітними, вміти правильно та
швидко рахувати, все приладдя та товар тримати в повному порядку. Ось цим
сьогодні ми і будемо на уроці займатися.
V.
РОЗВИТОК І ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ
ЗНАНЬ
1. Виконання
завдань 1 на с. 42 підручника. (Слайд 6)
-
Вчора
ввечері в магазин завезли новий товар – гелікоптери і не встигли їх розмістити на полицях. Ми
зараз відкриємо книги, в яких буз записаний цей товар, на с. 42 під №1 і,
розрахувавши приклади, розмістимо його на відповідних полицях. А приклади з
відповідями запишемо в своїх зошитах.
(Запис прикладів з коментуванням на
дошці та в зошитах в перший стовпчик).
2. Виконання
завдань 3 на с. 42 підручника. (Слайд 7)
-
А
зараз у нас з’явилися перші покупці – ваші батьки. Вони вже вибрали для себе
товар, який хочуть купити та розрахуватися з продавцями грошима. А ми повинні
порахувати ці гроші, склавши приклади на додавання за малюнками.
(Запис прикладів з коментуванням на
дошці та в зошитах в другий стовпчик. На партах в учнів лежать іграшки з
ярликами вартості. Після розв’язання прикладу, учень, у якого відповідна
іграшка, віддає її покупцю).
ФІЗХВИЛИНКА динамічна
– мультимедійна презентація «Диско».
3. Виконання
завдань 4 на с. 42 підручника (усно)
-
Скільки
товару продала наша помічниця білочка?
-
Якого
товару вона продала найбільше? Найменше?
4. Логічна
вправа «Кмітливчик» (Слайд
8)
-
Нам
треба порахувати скільки ще іграшок залишилося продати.
-
На
полиці із звірятками нам треба порахувати скільки стоїть за ширмою зайчиків.
-
Скільки
білочок лежить у коробочці? (Слайд 9)
-
Як
порахувати, скільки всього іграшок нам треба ще продати? (Слайд 10)
-
Яку
математичну дію виконали?
-
Як
називається число 7? Число3? Число 10?
5. Робота
з геометричним матеріалом. (Слайд
11)
-
Щоб
ми швидко розпродали товар, нашому магазину потрібна реклама, створити яку нам
допоможуть знання геометричних фігур.
-
До
дошки виходять діти, на партах яких лежать геометричні фігури.
-
Які
геометричні фігури ви бачите?
- (П’ятикутник
(слово «СІМБА»), прямокутник – тире, зелений трикутник (склад «КРА»), синій
трикутник (склад «ЩИЙ»), квадрат (склади «МАГА»), червоний трикутник (склад
«ЗИН»), жовтий круг («Знак оклику»).
(Діти шикуються біля дошки,
перевертають свої геометричні фігури, утворюючи фразу реклами: «СІМБА – КРАЩИЙ
МАГАЗИН!», яку хором читають всі присутні(Слайд 12)).
-
Після
такої реклами я думаю у нас буде багато покупців.
-
Підійшов
час зачиняти наш магазин іграшок та підводити підсумок нашої роботи.
VІ. ПІДСУМОК УРОКУ.
Вправа «Незакінчене
речення».
-
Продовжить речення: «Сьогодні на уроці
я...»
«Сьогодні мені сподобалось…»
«Мені
було легко…»
«Мені було
важко…»
Комментариев нет:
Отправить комментарий